سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا جهنم ؟ چرا مطلوب ؟

بگذارید داستانی برایتان بگویم؛ کسی می گفت : نیمه شب در کنار خانه خدا صدای گریه پر سوزی را شنیدم که امان شب را بریده بود ، اهل ذکر را فرصت راز و نیاز گرفته و همه را به خود مشغول کرده بود ، گاهی از سوز گریه اش می گریستند و گاهی محو تماشای او می شدند . جامه از خاک بیت الله گرفتم و از سر شفقت و مهربانی نزدیکش شدم و پرسیدم بهانه تو چیست ؟ و از خدا چه می خواهی ؟ که کعبه را در انحصار خویش درآورده ای !! با بغضی مملو از آرزو لب به سخن گشود که از خدا می خواهم مرا با معاویه محشور کند !!!

شاید تا به حال ندیده باشید ، کسی جهنم را چنین با اشتیاق از خدا مطالبه کند ، اما با یک نگاه ساده به اطرافمان موجوداتی را می بینید که پشت به بهشت با تمام وجود جهنم را در در زندگی جستجو می کنند .

دنیا جهنمی است که خواستگاران آن روزی سوزش تلخ آن را خواهند چشید و البته آن روز نزدیک است ، نزدیک تر از یک چشم بر هم زدن !! آن وقت که چشم باز می کنند می بینند در آغوش خود شعله هایی از آتش را گرفته اند که تا آن روز با تمام وجود به طرف آن در حرکت بوده اند .

اما تو ای صاحب رحمت واسعه ، مهربان من ، خدای من ،

 بیدارمان کن ، و کنه این عالم را به ما بنمایان تا در این چند روز نا چیز دنیا صبوری کنیم ، ما خواهان شراب طهوریم آن شرابی که با دستان خودت به مقربانت می چشانی . محروممان نکن ! آمین